Промо-акції




  • Промо-акції
  • Промо-акції
  • Промо-акції
  • Промо-акції
Проведення промо-акцій може здійснюватися за такими напрямами:
  • - Організація дегустацій продукції з метою ознайомити покупця з відмінними властивостями продукту;
  • - Організація промо-акцій на товар, що має знижку, з метою збільшення продажів по даному продукту;
  • - "Подарунок за покупку" - вид промо-акції, що дозволяє збільшити обсяги продажів товарів як мінімум удвічі;
  • - Роздача рекламних листівок, флаєрів і іншої друкарської продукції рекламного характеру в місцях найбільшого скупчення цільової аудиторії.
Проведення промо-акцій проводиться за індивідуальними замовленнями наших партнерів, враховуючи всі особливості роботи з товаром!